Телефон відділу продажу

(044) 49-80-400

UA RU EN

CHICAGO FASHION

lamp lamp lamp
21 червня 2017
news

Чікаго, звісно, має свій власний тиждень моди – Chicago Fashion Week (CFW), проте, на відміну від інших міст, цей тиждень не має статусу «головної міської події року» у модній сфері. Натомість існує така собі «багатополярність»: не менш важливими є Midwest Chicago Fashion Days, African Fashion Exhibition (присвячена тенденціям, що сягають корінням в африканські етнічні традиції), крос-культурні заходи за участю зірок арт та музичної сцен і подібні дорогі серцю сучасного міського модника заходи. Відслідковувати їх можна на офіційному сайті муніципалітету Чикаго.

Приємно, що вхід на багато які івенти є безкоштовним. Таким чином міська влада намагається (доволі успішно) залучити якомога більше туристів до життя міста. Весь час відбуваються різноманітні fashion-фандрейзери, тобто урочисті події, завдання яких – зібрати якомога більше коштів для благородної мети, зазвичай допомоги вразливим верствам населення.

Один з останніх тижнів моди у Чикаго мав назву-кредо Fashion Focus і ставив на меті підкреслити самодостатність талантів, що мешкають та працюють у цьому місті. «Не обов’язково більше їхати до Нью-Йорку, Лондону чи Парижу, аби зробити собі ім’я. У «глобальному селі», на яке перетворився наш світ, можна працювати будь-де. Нехай це буде Чикаго – місто, у яке вітри приносять свіжі ідеї, а талановиті руки тутешніх модельєрів хапають їх та не дають втекти». Ось так, з приблизними варіаціями, говорили про Fashion Focus 2016.

Всі жителі Чикаго, що мають відношення до моди, пишаються своїм земляком Каньє Уестом, який наробив галасу у фешн-світі не меншого, аніж у музиці. Його прізвисько – Yeezy, і його шлях до слави «короля крутих лахів» заслуговує на невеличкий екскурс в історію. У 2004 році Уест випустив свій дебютний альбом, The College Dropout, тобто «той, що покинув коледж». Платівка мала величезний успіх та привернула увагу публіки до молодого репера. Хто це такий, покажіть нам його! – вимагав натовп, і Каньє залюбки хизувався перед камерами своїми білосніжними кросівками вартістю з бюджетну автівку, футболками розміру XXXL, рюкзаками від Louis Vuitton та рожевими сорочками-поло. Комусь це здавалось сміховинним, а хтось був у захваті. Після підписання контракту з лейблом Rockafella Records, що належить Джей-Зі, Каньє став випускати іменні лінії одягу та надовго «прописався» у першому ряду головних фешн-показів планети. Нині йому не звикати сидіти поряд з Анною Вінтур, головною редакторкою американського Vogue.

Окрім Каньє Уеста, модний Чікаго зобов’язаний своїм успіхом місцевому клімату! Оскільки він є різкоконтинентальним, то тут чого тільки не придумали з одягу: будь-який різновид куртки, пальто, тренча, накидки чи піджака ви знайдете у гардеробі чиказького містянина. Справа у тому, що погода змінюється настільки карколомно, що немає сенсу ховати речі на далеку полицю. Все одно за тиждень вони можуть знадобитись. Тут модники мають бути не лише креативними, але і збіса винахідливими, а також філософськи ставитись до негод.

Мешканці Чикаго з ніжністю називають своє місто Chi Town – трохи на азійський манер, але дуже тепло та лагідно. Є плюси у тому, щоб бути фешн-блогером далі від столиці: у топових Інстаграм-акаунтів тут по сім-десять тисяч фоловерів, тобто не так багато – порівняно з ситуацією у Нью-Йорку чи Лос-Анджелесі. Натомість у Чикаго блогери чіткіше розділені за нішами: хтось пише та фотографує майже виключно на тему взуття на підборах, чиясь фішка – це паски та ремені, хтось схиблений на окулярах. Кожен займається своєю справою.

А ось Кетрін Зета-Джонс, наприклад, поняття не мала про сюжет фільму, до якого проходила відбір: вона прямо заявила, що хоче «ту роль, де треба співати All That Jazz», канонічну пісню кабаре-сцен всього світу. Акторці кортіло максимального гламуру, і вона його отримала!

Якщо хочете відчути дух міста скоріше, то можна пошукати натхнення за запитом «Chicago street style». Ось що, скоріше за все, кинеться вам у око: засилля білого кольору, картатого принта, костюмної тканини (ось це викликає подив, особливо на молодших хлопцях, майже на підлітках). Дуже творчо тутешні люди підходять до прикрас, не стидаючись поєднувати очевидно розкішні, коштовні каблучки та персні із зовсім скромними, інколи саморобними сережками – хоч зараз на фестиваль Coachella! У цьому Чикаго скидається на Сан-Франциско, хоча, звісно, не такий розкутий, як ця каліфорнійська мекка бохо-шику.

Подекуди мешканці Чикаго обирають свій look за принципом «абсурд та хоробрість» – коли надягають джинси з величезними дірами у мороз чи коли ходять у гумових пляжних капцях під час зовсім не теплого дощу, але їм краще знати, що це місто готове пробачити.

Якщо ж шукаєте автентичні бренди, продукцію яких можна буде привезти з Чикаго і якості подарунку, зверніть увагу перш за все на марку чоловічого одягу Independence, унікальне взуття з місцевої крафтової шкіри Oak Street та «широко відомий у вузьких колах» бренд капелюхів Optimo. Ні, це не проплачений рекламний пост, ці речі дійсно вже давно перетнули межу просто «торгової марки» і в Сполучених Штатах є справжньою легендою. Тому чом би не взяти трохи легенди з собою?

повернутися до новин

Замовити дзвінок

Ім′я:*
E-mail:*
Телефон:*
Текст повідомлення:*