Ми використали всі ресурси і сили на будівництво модного клімату, а не його видимість. Тому прислухаємося до думки людей, які працюють як з фешн, так і архітектурної сферою. На MBKFD SS`18 нам сприяли талановиті дизайнери країни. Свою думку висловила засновниця бренду OVER the SEA. Ксенія Крамаренко розставила всі крапки у легкій і важкій промисловості, за що ми їй безмежно вдячні.
— Ксенія, як пройшов ваш перший великий показ?
— У мене молодий бренд, йому всього два роки, тому я поки не знайома з тижнями моди впритул. Однак приходжу до того, що головне – це давати людям те, чого вони бажають. У всіх жінок є потреби: одна хоче щось підкреслити, інша щось заховати. Мені ж хотілося створити сукню, яку дівчина може взяти на відпочинок, сукню, яка сприяє розслабленню тіла. Щоб жінки нарешті відпочили, з огляду на те, як старанно вони працюють.
— Які тканини ви використовуєте?
— Якщо дивишся на одяг і тобі все подобається – значить все правильно люди зробили. Хочеться саме такий одяг створювати. Тому у мене все з натурального шовку. Всі пензлики і квіточки вишивалися вручну. Якщо повісити два вироби поруч – різного крою, але однієї моделі, то різниця буде очевидною.
— Як ви ставитеся до трендів світу моди?
— Я не стежу за трендами. Уявіть: в моді червоний колір, і всі колекції будуть у червоному. Від нього стане погано. Потрібно зберігати свою самобутність. Тим більше, що все так відносно!
— Як модні покази впливають на культурне життя столиці і чи впливають?
— Гарне має чіпляти. Якщо людині після показу захотілося створити або придбати щось прекрасне – це чудово. Красиве має поглинати, а потім давати поштовх. Тому потрібно залучати людей, які вкладаються в культурне обличчя нашої країни, щоб її обличчя виглядало благородно на світовій арені.
— Фешн індустрія стосується інших сфер мистецтва?
— Соціальні тренди знаходять себе у всьому: живописі, культурі, моді, тому що це відображення загальних мас. Спочатку я була архітектором, два роки як займаюсь одягом.
— Які напрямки і принципи Вам були близькі?
— Я любила нелінійну архітектуру. Дуже важливо, щоб візуалізація відповідала дійсності, максимально передавала ідею. У CHICAGO Central House є дух Америки. Те, що я бачу – стильно.
— В яких точках перетинаються архітектура і мода?
— Людину формує вплив сім`ї, друзів, а також стіни, в яких вона проводить час. Якщо ви живете в білому і просторому приміщенні, то будете мислити зовсім інакше, дозволяти собі розумово зовсім інші речі, ніж людина, яка жила в інших умовах. Це стосується і одягу: люди, які носять шовк і жаккард не бояться брати від життя бажане. Питання внутрішньої свободи. Девелопери, насамперед, повинні розвивати у собі естетику. До архітектури важливо серйозно підходити, тому що в цьому середовищі потім жити вашим дітям.
— Місія, мета і посил у моді та архітектурі однакові?
— Однозначно так. Коли роблять щось гарне – це самовираження, сублімація. Головне, щоб це когось зворушило, щоб це тішило. Посил важливо позначити. Дизайнери створюють предмети мистецтва, які приносять радість, а мас-маркет робить одяг, у якому просто зручно. У хороших будівлях, на яких не економлять у візуальному плані, які добре спроектовані, дуже приємно перебувати. Не можна узагальнювати всі результати роботи цих сфер. З сукнею можна помилитися – тому промисловість називається легкою. Будівля – продукт набагато складніший.